I Love Hévíz

Titkok és rejtelmek a világhírű gyógytó városából, Hévízről!

Végéhez közeledik „Hálás vagyok!” nyereményjátékunk!

koszonom_kep.jpg

Tizedik hete tart „Hálás vagyok!” nyereményjátékunk, melyben arra kértük játékosainkat, írják meg számunkra néhány sorban, miért hálásak szüleiknek, nagyszüleiknek.

Az eltel időszakban több mint 1500 különböző, igazán megható üzenetet kaptunk, melyek közül had idézzünk csak néhányat:

„Drága Egyetlen Szüleim! Mellettem voltatok mikor kicsi voltam. Óvtatok és szeretettek engem. Drága anya köszönöm, hogy életet adtál nekem. Köszönöm nektek, hogy felneveltetek engem és mellettem voltatok a bajban és velem voltatok ha sírtam ha kacagtam. Köszönöm minden jóságaitokat, féltő öleléseiteket. Életetek csupa aggodalom volt miattam megköszönni mindezt sohasem tudom! Nagyon szeretlek titeket, ahogy egy gyermekszív szerethet, Ameddig élek szívem értetek dobog! Bár már nem lehettek velem a szívemben örökre itt maradtok! Hálás vagyok nektek!! Nélkületek nem lennék az az ember aki ma vagyok!” – Beáta Csonka

„Nyolc éves kislányom szavai , miután meghallotta a rádióban a "hálás vagyok" felhívást: " ....én azért vagyok hálás a szüleimnek, mert ilyen sok terápiára és tornára elhordtak , így hat évesen végre sikerült megtanulnom járni...." Köszönöm Nektek , hogy ezt hallhattam”  - Pappné Mészáros Ágnes

„Hálás vagyok szüleimnek, ami a felhívásban nagyon találó: hogy nem hagytak elveszni. Az élet forrásáért az otthon melegéért, és a táplálékért ami abban az időben létfontosságú volt. A haza megyek szóért, ami akkor adott igazi értelmet, mikor kirepültünk, férjhez mentünk mindhárman testvéreimmel. Ha valaki haza megy olyan helyre megy ahol szeretet van. Ahol szeret, és ahol őt is szeretik. Itt végre jó, Hazajöttem. Hálás vagyok ezért az útravalóért, és szeretném továbbadni gyerekeimnek, unokáimnak.” – Nagyné Péter Katalin

„Hálás vagyok a szüleimnek, de leginkább az édesapámnak, aki igyekezett mindig támogatni engem, bátorított, hogy bármit el lehet érni, csak meg kell érte dolgozni. Amikor 12 évesen nyulakat akartam tenyészteni, nem beszélt le róla, hanem vett nekem 4 nyulat és azt mondta, hogy innentől a gondozásuk az én felelősségem. Később, amikor elsőre nem vettek fel az egyetemre, noszogatott, hogy ne adjam fel. Sajnos már nem él, de nincs olyan nap, hogy valami kapcsán ne jutna eszembe.” – Nikoletta Német

Tárgynyereményeink, már gazdára találtak, de fődíjsorsolásainkra csak 18-án, hétfőn kerül majd sor.

A reggeli órákban páros üdülést sorsolunk ki a Klára Villa felajánlásából, míg kora délután a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz****superiorba lehet tőlünk páros üdülést nyerni.

Tárgynyereményeink, amiket már kisorsoltunk az előző hétfő reggeleken:

Fődíjaink, melyeket december 18-én sorsolunk:

bonvital0303.jpg klara_villa.JPG

 

 

 

 

2 éjszakára szóló üdülés 2 fő részére, félpanziós ellátással a Klára Villa felajánlásábó és 2 éjszakára szóló üdülés 2 fő részére, félpanziós ellátással a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz****superior felajánlásából

Hétfőn sorsolunk, de aki még nem tette meg, még küldhet nekünk egy rövid hozzászólást!

Játék itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveheviz.blog.hu/api/trackback/id/tr10013502259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása