I Love Hévíz

Titkok és rejtelmek a világhírű gyógytó városából, Hévízről!

Megkérdeztük a Hévízen pihenő vendégeket!

 

011.JPG

A hévízi törzsvendégek nemcsak a városba térnek vissza minden évben, hanem ragaszkodnak a szállásadójukhoz is. Vajon mik azok a szempontok, amiket a vendégek fontosnak tartanak hévízi nyaralásuk idején? Megkérdeztük a törzsvendégeket. 

Seidel Margith és Péter Ausztriából minden évben visszatérnek Hévízre. Ők egy belvárosi négycsillagos szállodában szállnak meg és természeten minden alkalommal ugyanott.

dsc_0162.jpg

„A szálloda a tófürdőtől csak pár száz méterre található, ezért esett először a választásunk erre a hotelre. Minden nap megfürdünk a Hévízi Tóban. A meleg gyógyvíz nagyon jót tesz a férjem hátfájásának, én meg élvezem, hogy a szabadban, kellemes meleg vízben egyszerűen csak lebegek az úszógumival.  A hévízi üzletekben vagy a piacon minden évben vásárolok magamnak és a családnak egy kis finomságot. A szálloda félpanziós ellátása azonban olyan bőséges, hogy napközben a délutáni kávén és süteményen kívül nem is vágyunk nagyobb étkezésre. A büfévacsorán mindig találunk magyar specialitásokat, amik megkoronázzák a fürdéssel töltött gyönyörű hévízi napokat. Biztosan jövünk jövőre is!„ –meséli a 45 éves Margith.

H. Károlyné, Katika 18 éve érkezett először a három csillagos hévízi szállodába, ahol gyógyvíz, orvosi kezelések és elmondása szerint a „város legjobb masszőre” is egy helyen megtalálható.

granny-1280445_1920.jpg

Ki sem kell mozdulni a szállodából, a recepción és a terápián ismerősként kezelnek, ami nagyon jó dolog és úgy érzem magam, hogy haza jöttem. Beszélgetőpartnert mindig találok magamnak a vizitornán, a kerti medencénél, vagy az ebédlőben. ”- mondja mosolyogva Katika.

A német Elke és a svájci Ingrid barátnők, sok közös programot szerveznek Hévízen, hiszen hét évvel ezelőtt itt találkoztak először.

istock_000013679712xlarge.jpg

„Már 17. alkalommal vagyok Hévízien” –mondja a svájci hölgy – „először fogászati kezelésre érkeztem és egyszerűen a kedvező ár miatt magánszálláshelyet választottam. A fogaim, azóta rendben vannak, de nagyon megszerettem ezt a kis fürdővárost, ahol az első pillanattól otthon érzem magam. Az apartman tulajdonosával azóta baráti viszonyba kerültem és eszembe sem jutott másik szálláshelyet választani”.

„Először csoporttal érkeztem Hévízre és szállodában laktam.”- veszi át Elke a szót. „Egy borkóstoló alkalmával megismerkedtem Ingriddel. A következő évben megbeszéltük, hogy egy időpontban jövünk Hévízre és mindketten ugyanazon a szálláshelyen foglalunk majd szobát. Nagyon megtetszett, hogy minden este másik éttermet tudunk kipróbálni, és sokat sétálunk a városban. Természetesen a borhegyen van törzshelyünk is, ahol a tulajdonos ismerősként köszönt és szívesen leül hozzánk pár szó erejéig. Amióta magánszálláshelyen lakom jobban megismertem e környéket is.” meséli lelkesen a német hölgy.

A három különböző elbeszélés jól tükrözi, hogy Hévízen a több ezer lehetőség közöl, mindenki megtalálja a számítását. A válaszokból kiderült, hogy a szálláshely kiválasztásánál többen nagyon fontosnak tartják a személyes kapcsolatok erejét, és a magas színvonalú szolgáltatásokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveheviz.blog.hu/api/trackback/id/tr8212623971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása