I Love Hévíz

Titkok és rejtelmek a világhírű gyógytó városából, Hévízről!

Miről szól a szálláshelyek törzsvendégprogramja?

people-2593251_1920.jpg

Utazhatunk családi nyaralás miatt, céges útra, hogy meglepjük a szerelmünket egy romantikus kalanddal... bármi is legyen a cél fontos, hogy megtaláljuk a tökéletes szállást. És ha megtaláltuk, miért ne térnénk oda vissza újra, és újra és újra, míg végül már teljesen otthonosan érezzük magunkat ott.

Ma már szinte minden nagyobb hotelnek, sőt néha kisebb szálláshelyeknek is van törzsvendég-, vagy hűségprogramja. A lényeg nagyjából ugyanaz. Általában kedvezményt kaphatnak a szálláshely áraiból azok, akik rendszeresen visszajárnak egy-egy helyre.

Hogyan lehetünk részesei egy hűségprogramnak?

Jellemzően kétféleképpen lehet csatlakozni a szálláshelyek nyújtotta törzsvendégprogramokhoz. Vagy már az első alkalommal kérhetjük felvételünket és így a kezdetektől valamilyen módon pontokat, bónuszokat gyűjtünk az adott helyszínen, vagy egy meghatározott, már a szálláshelyen eltöltött vendégéjszakaszám vagy költési limit felett válunk jogosulttá a hűségünkért járó kedvezményekre.

Vannak szolgáltatók, akik maguk ajánlják fel a törzsvendégprogramot rendszeresen visszatérő vendégeik számára, ám az is lehetséges, hogy mi magunk kérhetjük felvételünket. Bárhogy is legyen, nem kell évekre visszamenően megőrizni az összes számlát és foglalási értesítőt, hiszen a hotelek vissza tudják keresni, hogy már hányszor jártunk náluk, hacsak nem minden esetben más személyes adatot adtunk meg.

Mit kapunk, ha ilyen programban veszünk részt?

Itt is érvényes a mondás: ahány ház, annyi szokás. Ám erre a kérdésre is jellemzően kétféle válasz létezik. Kaphatunk egyrészt pontokat/bónokat, amiket folyamatosan tudunk gyűjteni a költésünkkel arányosan, és ezeknek a pontoknak az értéke általában a végszámlából vonható le, míg a másik esetben alapvetően nem gyűjtünk semmit, csak jogosulttá válunk extra kedvezményekre és/vagy extra szolgáltatásokra.

bonvital_masszazs_1.jpg

Mi a hűségprogram jelentősége?

Elsősorban nem az, hogy mint vendégek hatalmas kedvezményekhez jussunk. Ez a lehetőség sokkal inkább a figyelmességről, apró ajándékokról, néhány extráról és a számunkra automatikusan járó 5-15% közötti kedvezményekről szól. Arról, hogy mint törzsvendégek előbb juthatunk hozzá információkhoz, előbb nyílnak meg számunkra az akciós ajánlatok, és több kisebb meglepetéssel is kedveskednek számunkra. Növeli az elégedettségünket és az elköteleződést, hiszen bármilyen kicsi  - vagy pláne nagy - a saját programunkba összegyűjtött vagy kiérdemelt „ajándékok” mértéke, azt semmiképp sem szeretnénk elveszíteni, így igyekszünk maximálisan ki- illetve felhasználni.

Van-e kézzelfogható „tagsági”?

A mai digitalizált világban egyre kevésbé van szükség arra, hogy ezekhez a törzsvendégprogramokhoz egy kézzelfogható kártya, füzet, oklevél is társuljon. Egyre jellemzőbb, hogy ha van is ilyesmi, a valós pontok és kedvezmények nem ezeken a plasztikkártyákon vagy papír alapú dokumentumokon gyűlnek. A szálláshelyek rendszere hozzárendeli a profilunkhoz az aktuális pontértéket és a felhasználható kedvezmények listáját, mi pedig egy jelszavas belépéssel bármikor megnézhetjük, mire vagyunk jogosultak. Ez a rendszer teszi lehetővé, hogy akár már foglaláskor érvényesíthessük bónuszainkat, és ugyanezen rendszerben értesülhetünk akár új szolgáltatásokról, új ajánlatokról, aktuális akciókról is. Ez a megoldás egyértelműen interaktívabb, naprakészebb, átláthatóbb és nem utolsó sorban környezetbarátabb megoldás, mint egy bármikor elveszíthető műanyag kártya.

dsc_6901.jpg

Miért keressük ezeket a lehetőségeket?

Aki szokott vendégeket fogadni tudja, hogy van az a vendég, akivel udvariasan elbeszélgetünk a konyhában, van, akit hagyunk hogy segítsen főzni, és van, akinek szabad bejárása van a kamrába is. Kicsit ilyen a törzsvendég program is. Azzal, hogy részt veszünk egy ilyen lehetőségben, egyrészt kifejezzük bizalmunkat és elégedettségünket a szállásadó iránt, másrészt lehetőséget is adunk számára, hogy megjutalmazza ezt az elköteleződést. Lojális utazókként nagy valószínűséggel könnyebben tudunk elintézni egy-egy extra kívánságot, bejelentkezhetünk a megszokott masszőrhöz és biztosan számíthatunk rá, hogy ismerősökként fogadnak majd bennünket az adott helyen.

Hévízen is számos hotelben válhatunk "hivatásos törzsvendégekké"

Találunk ilyen lehetőséget a Place Hotel Hévíz****, a NaturMed Hotel Carbona****,  az  Ensana Thermal Hotel két hévízi szállodájában, a Lotus Therme Hotel & Spa*****, a Kolping Hotel Spa**** & Family Resortban és  Hotel Fit Hévízben is.

Miért jó ez egy hotelnek?

Mert nincs értékesebb reklám az elégedett és visszajáró vendégnél. Mert a törzsvendégek száma a szálláshely iránt kialakult bizalom és elégedettség legfőbb mértékegysége. Egy visszajáró utazó, nagy valószínűséggel szívesen ajánlja az adott szállást barátainak, családtagjainak, kollégáinak is. Minél több alkalommal tér vissza, annál jobban megismeri a helyi adottságokat, szolgáltatásokat, a személyzetet, tehát magabiztosan hoz döntéseket és válogat akár az újabb termékek között is. Ugyanakkor ő a legjobb indikátor is, mivel ő az, aki először veszi észre és teszi szóvá mind a pozitív, mind a negatív változásokat, amiket tapasztal.

 idosek_heviz_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveheviz.blog.hu/api/trackback/id/tr4416824408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása