2017. sze 07.

Személyre szabott információk a Hévízi Tourinform Irodában

írta: heviz fan
Személyre szabott információk a Hévízi Tourinform Irodában

A hévízi Tourinform-iroda a világ minden tájáról érkező vendégek informálása érdekében a diák munkaerő mellett újításként nyugdíjas gyakornokot is alkalmaz az idei főszezonban.

mihalyfi_gabi.jpg

Az erős nyári szezon után pozitívak a visszajelzések, a különböző korú vendégek személyre szabott információt kaptak. A diákmunkaerő nagy segítséget jelentett a kerékpárkölcsönzés, túrainformációk, programlehetőségek ismertetésében. Mihályfi Gabriellához, a nyugdíjas gyakornokhoz, - aki több évtizedes turisztikai tapasztalattal, kiváló nyelvtudással bír - nagyobb bizalommal fordultak az éltesebb korú vendégek.

 „Örömmel tapasztaltam, hogy sok az új látogató Hévízen, a leggyakoribb kérdés az volt, hogy hol találják a tavat és a híres fürdőnket. Sokan hallottak már Hévízről, de el sem tudták képzelni, hogy a Hévízi-tó természetes tó, melynek vize háromnaponta kicserélődik. Élénk volt az érdeklődés a gyógyvíz hatásáról és a fürdési ellenjavallatokról is, ennek megválaszolásában a saját tapasztalatomra is tudtam támaszkodni.

Volt olyan vendég is, aki a bizalmába fogadott. Egy kedves család, két kislánnyal például furcsa kéréssel tért be az Infópontba: Hévízre érkezésük után közvetlenül kiderült, hogy a bankkártyájuk otthon maradt és behatárolt mennyiségű készpénz van náluk. A szállást már előre kifizették, de az itt tartózkodásra szűkös volt ez a keret. Mivel jól összebarátkoztak a szállásadó hölggyel, megszületett a gondolat, hogy biztonságosan hazajussanak, kérnének tőle 100 Eurót kölcsön, otthonról pedig azonnal utalják a pénzt. A nehézséget az jelentette, hogy az apartman tulajdonos hölgy nem beszélt olyan jól németül, ezért engem kértek meg, hogy hívjam fel a hölgyet és segítsek elmagyarázni a problémájukat. Természetesen szívesen segítettem a bajba jutott családon. Az apartman tulajdonosa habozás nélkül igent mondott a kérésre, sőt másnap személyesen elhozta a pénzt Siófokról, hogy segítsen a családnak” – mesél lelkesedéssel a munkájáról Mihályfi Gabriella.

A legfőbb tulajdonságok, amelyekre szükség van a Tourinform-irodában az az együttérzés, a türelem és a segítőkészség. Gabriella mindezekből jelesre vizsgázott és a diákoknak is jó példát mutatott. A 3 generációs irodában sokat tanultak egymástól a kollégák és a vendégek még inkább személyre szabott gondoskodásban részesültek.

 

Szólj hozzá

tipp információ érdekesség tourinform gyógykezelés Hírek