I Love Hévíz

Titkok és rejtelmek a világhírű gyógytó városából, Hévízről!

Ezt írtátok Ti - Árpádkori templom

A héten volt szerencsém kilátogatni az egregyi Árpádkori Templomhoz. Mint mindig, most is lenyűgözött a csend és a kis kápolnát körülvevő megnyugtató atmoszféra. Rövid itt tartózkodásom alatt is áhitattal és energiával töltődtem fel. Míg ott voltam beleolvastam a "vendégkönybe" is. Ebből hoztam most néhány írást.

dsc_0095_2.jpg

"Sajnos nem tudtam e csoda létezéséről. Nem találok szavakat, gyönyörű, mesébe illő, hátborzongató.
Köszönöm, hogy magával ragadhatott az érzés amit a szerelmemnek is köszönhetek. Vele éltem meg ezt a csodás estét, a régi falak között."
B. & K. J. Siófok, 2015. 05. 18.

"Köszönjük Istenem, hogy ismét eljöhettünk ide. Kérlek, óvj, védj és áldj meg minket."
A család, 2015. 10. 23.

"A múlt megőrzése nélkül nincs kiteljesedett jövő. Csodás ez a régi templom, köszönet a felújítást végzőknek és a karbantartóknak! Nagy élmény volt itt lenni."
Csongrádi háziorvos, 2015.11.20.

 "29 éve jártam először ebben a kis kápolnában, ha tehetem, minden évben eljövök, mert jó itt lenni. Több kérésem teljesítetett, meghallgattatott, amiért itt imádkoztam. Köszönöm Istenem! Nagyon örülök, hogy megújult a környék és felújították a kápolnát."
V. Magdolna Bp., 2016.03.15.

"Kicsi HAZÁM egyik NAGY CSODÁJA! Köszönjük, hogy megnézhettük. "
Gy.A és gyermeke Júlia, 2016.07.12.

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveheviz.blog.hu/api/trackback/id/tr4711690829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása